وبلاگ شرکت کارانس ایرانیان

رسانه متنی شرکت کارانس در دنیای وب

وبلاگ شرکت کارانس ایرانیان

رسانه متنی شرکت کارانس در دنیای وب

وبلاگ شرکت کارانس ایرانیان

پسماندهای صنعتی

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۷ ق.ظ

منابع زیادی برای آلودگی آب وجود دارد. بیشترین آلودگی فاضلاب شهری و پسماند صنعتی است که در رودخانه ها تخلیه می شوند. پسماند صنعتی به پسماندی گفته می شود که تولید شده توسط فرایندهای صنعتی یا تولیدی تولید می شود.

انواع پسماند صنعتی

انواع پسماند صنعتی عبارتند از پسماند کافه تریا ها، خاک و شن، مصالح بنایی و بتن، فلزات قراضه، نخاله، روغن، حلال ها، مواد شیمیایی، علف های هرز و درختان، ضایعات چوب و پسماند های مشابه.

پسماند جامد صنعتی - که ممکن است جامد، مایع یا گاز باشد و در مکان های خاص نگه داری شود - به پسماندهای خطرناک و غیر خطرناک تقسیم می شوند. پسماندخطرناک ممکن است از تولید یا سایر فرایندهای صنعتی حاصل شود. بعضی از محصولات تجاری مانند مایعات تمیزکننده، رنگ یا سموم دفع شده توسط شرکت های تجاری یا افراد نیز می توانند به عنوان پسماند خطرناک تعریف شوند. پسماند صنعتی غیر خطرناک پسماندی است که تعریف EPA از مواد زائد خطرناک را شامل نمی شود - و پسماند شهری نیستند. پس از انقلاب صنعتی، پسماند صنعتی به یک معضل تبدیل شده است. پسماند صنعتی ممکن است سمی، اشتعال زا، خورنده یا واکنش دار باشد.

پسماند صنعتی

ادامه مطلب را از اینجا بخوانید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی