وبلاگ شرکت کارانس ایرانیان

رسانه متنی شرکت کارانس در دنیای وب

وبلاگ شرکت کارانس ایرانیان

رسانه متنی شرکت کارانس در دنیای وب

وبلاگ شرکت کارانس ایرانیان

پسماندهای بسته بندی

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۴ ب.ظ

بسته بندی محصولات غذایی عمدتا از جنس پلاستیک و کاغذ است. هر چه جوامع پیشرفته تر می شوند صنعت بسته بندی نیز به روز تر و حرفه ای تر می شود. شرکت ها بر سر طراحی زیباتر و بهتر رقابت می کنند. از طرفی افزایش میل به خرید اینترنتی، علاقه به خوراکی های بیرون بر، سفارش آنلاین غذا و ... علایق نوظهوری است که با ماشینی شدن شهرها و کشورها به وجود آمده است. چند دهه قبل تر تقریبا اثری از سفارش آنلاین نبود و مردم نوشیدنی و قهوه را در کافه یا رستوران مصرف می کردند. اما امروزه زندگی آنچنان سریع پیش می رود که اگر چرخ زدن در خیابانها برای خرید را حذف و خرید اینترنتی را جایگزین آن کنیم، زمان بسیاری را ذخیره خواهیم کرد.

خواه ناخواه این رویه در مردم به وجود آمده است. این افزایش علاقه و استقبال به خرید غیرحضوری صنعت بسته بندی را نیز محتول کرده است. بسته بندی سفارشات آنلاین باید محکم باشد، به گونه ای که آب در آن نفود نکند، ضد ضربه باشد و ... . به اینصورت استفاده از پلاستیک در صنعت بسته بندی نیز بیشتر شده است و به طبع آن پسماند بسیاری نیز تولید می شود.

پسماند بسته بندی

ادامه مطلب را از اینجا بخوانید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی