وبلاگ شرکت کارانس ایرانیان

رسانه متنی شرکت کارانس در دنیای وب

وبلاگ شرکت کارانس ایرانیان

رسانه متنی شرکت کارانس در دنیای وب

وبلاگ شرکت کارانس ایرانیان

آثار مخرب نخاله های ساختمانی و بازیافت آنها

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۵۲ ب.ظ

تغییر یافتن کیفیت فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی آب، هوا، خاک و زمین به گونه ای که برای انسان خطرناک باشد، آلودگی نامیده می شود. یکی از این آلاینده ها که به اندازه دیگر آلاینده ها به آن پرداخته نشده است، نخاله های ساختمانی است. نخاله های ساختمانی باعث تخریب خاک، ورود مواد خطرناک به منابع خاکی و آبی مانند سرب، آزبست و ... و آلودگی هوا و ایجاد گرد و غبار فراوان می شود. پسماندهای ساختمانی باعث بروز بیماری در انسان اعم از بیماری های پوستی و تنفسی نیز می شود. بنابراین لزوم مدیریت جمع آوری و دفع پسماندهای ساختمانی بسیار حائز اهمیت است.

اثرات زیست محیطی نخاله های ساختمانی

یکی از اثرات نامطلوب نخاله های ساختمانی گرد و خاک است که تاثیر مستقیم بر آلودگی هوا دارد. از دیگر معضلات زیست محیطی مخرب نخاله های ساختمانی، تاثیر آن بر سفره های آب زیرزمینی است. در صورتی که دفن این نخاله ها با استانداردهای مناسب انجام نشود، امکان نشت مواد خطرناک به سفره های آب زیرزمینی وجود دارد. پسماندهای ساختمانی از تخریب ساختمانها حاصل می شود.

پسماند ساختمانی

ادامه مطلب را از اینجا بخوانید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی