وبلاگ شرکت کارانس ایرانیان

رسانه متنی شرکت کارانس در دنیای وب

وبلاگ شرکت کارانس ایرانیان

رسانه متنی شرکت کارانس در دنیای وب

وبلاگ شرکت کارانس ایرانیان

به کجا می برد این پیامک ما را ؟!

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ق.ظ

 از زمانی که اولین اس ام اس ها رد و بدل شدند و هیجان ارسال یک متن از طریق دستگاه تلفن همراه همه را فرا گرفت، سالها گذشته است. حالا دیگر پیامک از جنبه احوالپرسی و سرگرمی خارج شده و موارد مصرف جدیدی پیدا کرده است. امروزه سرویس های بانک ها، تامین امنیت ورود کاربران، تبلیغات، مسابقه و بسیاری کارهای دیگر با پیامک انجام می شود.

اما چند وقتی است ، این پیامک ها آسایش را از عالم و آدم می گیرند. گاهی نصفه شبها می آیند ، گاهی با محتوای سخیف و سطحی مخاطب را نشانه می روند و گاهی هزینه ای به گردن مخاطب می گذارند. کم نبوده از این دست پیامک ها با محتوای " برای  اطلاع از سرنوشت خود عدد 1 رو بفرست . هر پیامک 100 تومان "  . پیام هایی که حتی قابلیت بلاک شدن هم ندارند و شعور مشترکان تلفن همراه  را به بازی می گیرند.

اما چرا همین پیامک که در کشورهای دیگر کاربردهای خوبی برای آن تعریف شده و گره از کارها باز می کند ، در کشور ما بلای جان  مشترکین تلفن همراه شده؟ چرا پای هر تکنولوژی که به میان ما باز می شود، بعد از مدتی سوهان روح می شود . از کامپیوتر و اینترنت و شبکه های اجتماعی گرفته تا همین پیامک ؟ آیا ایراد از ماهیت این سرویس هاست یا فرهنگ ما در استفاده از این ابزارها مشکل ساز می شود؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی